درک اهمیت سرعت در تجارت مالی
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در کوتاه مدت برابر با ضرر ، اما سرعت برابر با سود است. سرعت اغلب عامل اصلی تجارت مالی مدرن است. همه چیز در مورد رسیدن به آنجا است. این معمولاً دستور موفقیت در بازارهای مالی است ، اما به ویژه برای تجارت با فرکانس بالا (HFT) انجام می شود.

HTF حول استفاده از الگوریتم های رایانه ای می چرخد تا معاملات سریعتر از آنچه از نظر انسانی ممکن است انجام شود. HTF چند سال به یک کلمه کلیدی تبدیل شد که مردم فهمیدند که برخی از معامله گران می توانند ببینند چه کسی در حال خرید سهام است. سپس ، آنها به سرعت جارو می شوند ، آن را قبل از آنها خریداری می کنند و آن را با قیمت بالاتر می فروشند. زیبایی آن؟همه اینها در کسری از ثانیه بین قرار دادن سفارش و تأیید سفارش کاهش می یابد.

سرعت به عنوان ابزاری برای تجارت مالی

روشهای مختلف به معامله گران این امکان را می دهد تا مزایا را از چند طریق اندازه گیری کنند ، به معنای واقعی کلمه در کسری از ثانیه. این همان چیزی است که به معامله گران با فرکانس بالا اجازه می دهد تا به نتایج خوب دست یابند. یک راه این است که به همان اندازه که می توانید به رایانه ای نزدیک شوید که با معاملات مبادله مالی مورد نظر خود مطابقت داشته باشد.

به نظر نمی رسد سرعت ارتباط در اینترنت فوری باشد. اما ، حتی اگر نتوانیم آن را ببینیم ، قبل از رسیدن به نقاط دیگر ، داده ها ابتدا به نزدیکترین نقطه می رسند.

در HFT ، با استفاده از نزدیکی ، "مکان مشترک" لقب می گیرد. این به برنامه ها اجازه می دهد تا قاطعانه عمل کنند.

به طور مشابه ، معامله گران از مزیت اتصال کابل فیبر نوری برای به دست آوردن لبه اضافی استفاده می کنند ، زیرا کابل ها مبادله ای سریعتر از داده ها بین مبادله و معامله گران آن ارائه می دهند. یک عامل به ظاهر ناچیز مانند آن می تواند از اهمیت حیاتی برخوردار باشد.

این اصل بسیار ساده است - مستقیم ترین کابل کوتاهترین فاصله بین نقطه A و نقطه B را پوشش می دهد. واد

استخرهای تاریک

استخرهای تاریک یکی دیگر از سلاح های HFT است. استخر تاریک یک مبادله خصوصی است که به معامله گران اجازه می دهد به طور ناشناس معامله کنند. داده ها با ارزش ترین کالا در هر بازار است. به همین دلیل ، جای تعجب نیست که معامله گران از آن محافظت می کنند بلکه آن را آرزو می کنند. همه به استخرهای تاریک دسترسی ندارند. عموم مردم نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. اما ، آداب و رسوم همیشه درست است وقتی به ما می گویند که ما قادر به نگه داشتن اسرار نیستیم ، حداقل همه ما. بنابراین ، گاهی اوقات ، این استخرهای تاریک نشت می کنند. برخی از معامله گران زیرکانه (یا نامشخص) از چنین مواردی استفاده می کنند تا دستاوردهای بیشتری کسب کنند. باز هم ، نکته اصلی این است که سریع روی آن نشت ها عمل کنید.

ماندن در بالای بازی

شما یک معامله گر معمولی یا HFT باشید ، مهم است که از بازی جلو بروید. اما ، در حوزه معاملات کوتاه مدت یا روز ، موقعیت های سریع در حال تغییر ارز ، اوراق قرضه ، سهام و سهام می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. معامله گران می توانند این تغییرات را به نفع خود بازی کنند. برای اینکه در این امر خوب باشد ، یک معامله گر باید غریزه ای را ایجاد کند که باد باد می وزد و یاد می گیرد که چگونه انگشتان خود را در نبض بازار نگه دارد.

برای اطمینان از اینکه آنها همیشه در مسیر صحیح قرار دارند ، معامله گران باید با پیروی از منابع خبری تخصصی معتبر مانند Leaprate ، به روز شوند و همچنین باید بدانند که به محض خواندن آن ، داده های جدید را چه می کنند. معامله گران همچنین می توانند با استفاده از خدمات اشتراک که هشدارهای در زمان واقعی را ارائه می دهند ، مزیت بسیار مورد نیاز خود را به دست آورند. آنها باید بدانند که چگونه از این داده ها برای پیش بینی تغییرات قیمت استفاده کنند. فقط "هضم" داده های کلیدی کافی نیست. معامله گران باید قبل از رقابت درست بر روی آن اطلاعات عمل کنند.

وقایع جهانی

معامله گران بلند مدت نیز باید به آخرین اطلاعات دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم بتوانند سریع روی آن عمل کنند. بازارها به طور فزاینده ای بی ثبات هستند. با توجه به تأثیر وقایع جهان ، قیمت ها می توانند طی چند ساعت افزایش یا کاهش یابد. به عبارت دیگر ، پیروی از اخبار مالی ضروری است ، اما هنوز هم کافی نیست.

معامله گران بزرگ همیشه مطمئن می شوند که در امور تجاری ، اقتصادی و سیاسی - چه محلی و چه محلی و جهانی ، به روز باشند. یک معامله گر خوب باید چشم خود را در برابر تغییرات اجتماعی و زیست محیطی باز نگه دارد زیرا می تواند بازارها را تکان دهد. اما ، تمایز بین داوطلبان و تصمیمات سریع مبتنی بر حقایق مهم است.

پیمایش در بازارها

یک معامله گر باید سریعتر حرکت کند و حتی سریعتر فکر کند تا با موفقیت وارد و خارج شود و از یک موقعیت معاملاتی در طی یک دوره کوتاه خارج شود. برای سوار شدن به جزر و مد بازارهای بی ثبات ، فرد به مهارتهایی شبیه به یک گشت و گذار طرفدار نیاز دارد. شما به (تقریبا) غریزه بی عیب و نقص و اعصاب فولاد نیاز دارید. اما ، تمام این صفات باید ناشی از دانش جامد دانش باشد.

نتیجه

امروز ، معامله گران به ابزارهایی دسترسی دارند که پیشینیان آنها حتی نمی توانند تصور کنند. سرعت در تجارت مالی اکنون از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. این واقعیت که نانو ثانیه می تواند آن را بسازد یا آن را بشکند ، یک بازیگر لرزه ای است. اما ، اگر از غریزه ، تجربه و دانش استقبال نشود ، هنوز هم چیزی نیست.




:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: